علائم کبد چرب

جـگر یا کبد بزرگترین غده بدن است که در فعالیت‌های سوخت ‌و ساز بدن مانند گوارش نقش دارد. دیگر کارهای کبد به دام انداختن سموم و تصفیه آنها با تبدیل کردنشان به مواد بی ضرر است. پس مهم است که ما علائم کبد چرب این عضو حیاطی را بشناسیم.

فرق بین یک روانپزشک و یک روانشناس

دنیای امروزی اطراف انسان ها فشارهای متعددی در حوزه های مختلف زندگی بر آن ها وارد می نماید بطوریکه ممکن است هر یک از ما دچار تغییراتی در قضاوت، بینش، رفتار، افکار، روابط اجتماعی و سایر موارد گردیم

ژنتیک

ژنتیک یکی از پر بحث ترین، پیچیده ترین و داغ ترین مباحث علمی در سراسر جهان است که با توجه به اهمیت آن، از جنبه های متعددی برخوردار است. این شاخۀ مهم از پزشکی بخشی از دانش جالب و البته مهم زیست شناسی است

اختلال خواب کودکان  بیش  فعال

اختلال خواب کودکان بیش فعال

بیش فعالی یکی از شایعترین اختالالت نوروسایکیاتری با شیوع تقریبی 5 تا 7 درصد در جمعیت عمومی میباشد و درجنس مذکر بیشتر دیده میشود.هر چند پاتوفیزیولوژی این اختالل هنوز کامال مشخص نشده است

از بین بردن جای زخم و بخیه

زخم ها، برش ها و بخیه هایی که در بدن و در سطح پوست ایجاد می شوند گاهی می توانند تا مدت ها بر روی پوست اثراتی از خود بر جای بگذارند که گاهی این اثرات ماندگار خواهند بود.

بوتاکس

بوتاکس نام نوعی ترکیب است که از سمی به نام «بوتولینوم» ساخته می شود. از این ترکیب سال هاست در دنیای پزشکی برای درمان برخی عارضه ها مانند رفع چین و چروک استفاده می شود

درمان زخم دیابت

دیابت یکی از بیماری های سخت و بسیار پیش رونده می باشد که اگر به موقع تشخیص و مورد درمان قرار نگیرد، به تدریج اما به سرعت فرد را دچار معضلات و عوارض بسیار سختی خواهد کرد

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست یکی از راه ها و شیوه های موثر برای طراوت و شادابی بخشیدن به پوست است. این شیوه را بیشتر خانمها در پی می گیرند و به صورت جدی به دنبال راه های متنوع و البته کم دردسرتر برای جوان کردن پوست خود هستند

طب سنتی؛ یبوست و راههای درمان آن

طب سنتی؛ یبوست و راههای درمان آن یکی از جذاب ترین راه ها و شیوه های درمان انواع بیماری ست که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان دارای بیشینۀ تاریخی بسیار بالایی ست.