اختلال خواب کودکان  بیش  فعال

اختلال خواب کودکان بیش فعال

بیش فعالی یکی از شایعترین اختالالت نوروسایکیاتری با شیوع تقریبی 5 تا 7 درصد در جمعیت عمومی میباشد و درجنس مذکر بیشتر دیده میشود.هر چند پاتوفیزیولوژی این اختالل هنوز کامال مشخص نشده است

از بین بردن جای زخم و بخیه

زخم ها، برش ها و بخیه هایی که در بدن و در سطح پوست ایجاد می شوند گاهی می توانند تا مدت ها بر روی پوست اثراتی از خود بر جای بگذارند که گاهی این اثرات ماندگار خواهند بود.

بوتاکس

بوتاکس نام نوعی ترکیب است که از سمی به نام «بوتولینوم» ساخته می شود. از این ترکیب سال هاست در دنیای پزشکی برای درمان برخی عارضه ها مانند رفع چین و چروک استفاده می شود

درمان زخم دیابت

دیابت یکی از بیماری های سخت و بسیار پیش رونده می باشد که اگر به موقع تشخیص و مورد درمان قرار نگیرد، به تدریج اما به سرعت فرد را دچار معضلات و عوارض بسیار سختی خواهد کرد

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست یکی از راه ها و شیوه های موثر برای طراوت و شادابی بخشیدن به پوست است. این شیوه را بیشتر خانمها در پی می گیرند و به صورت جدی به دنبال راه های متنوع و البته کم دردسرتر برای جوان کردن پوست خود هستند

طب سنتی؛ یبوست و راههای درمان آن

طب سنتی؛ یبوست و راههای درمان آن یکی از جذاب ترین راه ها و شیوه های درمان انواع بیماری ست که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان دارای بیشینۀ تاریخی بسیار بالایی ست.

بیشتر بدانید

علل و علائم عفونت چشم چیست؟

چشم ها به عنوان عضوی مهم در بدن می توانند آنقدر در زندگی هر فردی مهم و تأثیر گذار باشند که اگر نگوییم به اندازۀ مغز مهم و تعیین کننده اند، حداقل می توان گفت از بزرگ ترین و تاثیرگذاترین اعضای بدن هستند

کبد چرب

به رسوب چربی در کبد، اصطلاحاً کبد چرب گفته می شود. این مشکل یکی از بیماری های مهم کبد و از مواردی ست که افراد مختلفی را درگیر خود کرده است

ژنتیک پزشکی

ژنتیک پزشکی یکی از شاخه های رشتۀ پزشکی ست که وظیفۀ آن تشخیص و مدیریت اختلالات ارثی می باشد. این رشتۀ مهم، هر ساله دانشجویان زیادی را به سمت خود جلب می کند. البته لازم به ذکر است که این رشته با رشتۀ ژنتیک انسانی فرق دارد.